Naczepa Skośnoładunkowa (Schraglader)
Naczepa dzięki której można transportować ładunki o szerokości powyżej 2,5 metra bez żadnych zezwoleń.
Naczepa dzięki której można transportować ładunki o szerokości powyżej 2,5 metra bez żadnych zezwoleń.
Naczepa z kodem XL pozwala przyjąć więcej zleceń transportowych. Posiadany tabor staje się wówczas bardziej efektywny. Naczepy o wzmocnionych konstrukcjach pozwalają przejmować część obciążeń powstających podczas przemieszczenia towaru. Zwłaszcza takiego którego nie ma możliwości zabezpieczyć lub jest to utrudnione.
Najpowszechniejszy typ naczepy.
Czyli pojazd przeznaczony do transportu ładunków pozbawiony własnego napędu. Różni się od przyczepy tym że nie posiada przedniej osi przez co jej część spoczywa na innym pojeździe.
Towarzyszy bardzo często kierowcy który wykonuje usługi ciągania naczep tzw „trucking”
Podczas mojego doświadczenia zawodowego z takim właśnie rodzajem transportu miałem najwięcej do czynienia.
Trwa o wiele krócej niż zapięcie naczepy choćby z tego względu że nie musimy sprawdzać poprawnego jej działania. Wymaga jednak tyle samo skupienia i uwagi co zapinanie naczepy.
Prezentowana naczepa w filmie pochodzi z 2010 roku. Bardzo solidna konstrukcja która dodatkowo umożliwia załadowanie na pociąg.
Naczepa specjalistyczna na którą można załadować inne towary na paletach.
Rolling Tarp System- Czyli system zwijanej plandeki
A więc naczepa dzięki której w jeszcze większym stopniu można wykorzystać możliwości ładunkowe do ostatniego miejsca. Na naczepę tą załadujemy 34 europalety jednak poprzez unoszony dach liczba ta może się podwoić.
Zaletą tego rozwiązania jest elastyczność transportu.
A więc: pasy, łańcuchy, kłonice, maty antypoślizgowe, kątowniki, listwy itd. Maty antypoślizgowe mogą zwiększyć współczynnik tarcia nawet o 100%.
Ładunek musi być bezpieczny podczas transportu (ochrona transportowanego towaru) i bezpieczny w ruchu drogowym (ochrona uczestników ruchu).